Сьогодні депутатський корпус Буської районної ради прийняв ряд важливих рішень під час чергової сесії

Сьогодні депутатський корпус Буської районної ради прийняв ряд важливих рішень під час чергової сесії 

Сьогодні, 23 березня відбулася чергова сесія Буської районної ради VІІ-го скликання. Провів засідання голова районної ради Богдан Глова.
Після традиційної депутатської «розминки», депутати райради розглянули, обговорили та прийняли рішення з питань порядку денного сесії:

Про Звернення до Президента України, Голови Верховної Ради України, Прем’єр-міністра України щодо неприпустимості ухвалення запропонованого проекту Трудового кодексу України

Подаємо текст Звернення в оригіналі

У Верховній Раді планується розгляд  проект Трудового кодексу України в другому читанні.

Незалежні профспілки та експерти неодноразово наголошували, що цей документ суттєво звужує трудові права українців та гарантії діяльності профспілок.

Ми виступаємо категорично проти проекту Трудового кодексу України, написаного під диктовку олігархів, бо переконані, що це антиукраїнський, антинародний законопроект.

Ось лише деякі негативи цього документу:

  1. Фактично скасовується 40-годинний робочий тиждень (стаття 153 проекту ТК). Завдяки запровадженню “ненормованого робочого часу” роботодавці матимуть право примушувати працівників працювати понад 40 годин на тиждень. Якщо роботодавець захоче, то і без додаткової оплати, оскільки її мінімального розміру в проекті немає.
  2. Суттєво обмежуються права профспілок як представників та захисників прав працюючих українців (стаття 112 проекту ТК). Якщо Трудовий кодекс буде ухвалено, ніхто вже законним чином не зможе зупинити бездумного скорочення робочих місць та розкручування маховика безробіття.
  3. Роботодавцям надається право вести відеоспостереження за працівниками, здійснювати прослуховування робочих місць, контролювати працівників за допомогою інших технічних засобів (стаття 29 проекту ТК).
  4. У проекті Трудового кодексу України передбачено цілу низку норм (зокрема, статті 92, 355 проекту ТК), що передбачають матеріальну відповідальність і навіть звільнення за розголошення комерційної таємниці роботодавця. Водночас визначення комерційної таємниці (стаття 505 проекту ЦК) є абсолютно розмитим.

Тому не дивно, що абсолютна більшість експертів, профспілок і зібрань трудових колективів сходяться на думці, що проект Трудового кодексу значно менше соціально справедливий, ніж чинний Кодекс законів про працю України (КЗпП).

Ми пропонуємо альтернативу. Найперше – це перерозподіл податкового тягаря з малого та середнього бізнесу на олігархів та їхні бізнес-імперії. Запровадити прогресивну систему оподаткування за принципом “малий бізнес – малі податки, великий бізнес – великі податки”.

Друге – це зменшення кількості регуляторних вимог та перевірок для малого і середнього бізнесу. Але аж ніяк не для великих корпорацій, що мають надприбутки та є великими роботодавцями – саме в їхніх інтересах владна більшість проштовхує цей антинародний проект Трудового кодексу на друге читання.

Декілька його позитивних норм – про збільшення до 28 днів щорічної відпустки, звільнення працівників від сплати судового збору у всіх категоріях справ – це солодка оболонка гіркої пігулки. Упровадження таких змін не потребує ухвалення Трудового кодексу – це можна врегулювати одним законопроектом.

В умовах, коли українці мають найнижчу в Європі заробітну плату, коли частка комунальних тарифів у ній є критично великою, ухвалення Трудового кодексу України в запропонованій редакції – це новітня панщина.

Про Звернення до голови Львівської обласної ради щодо обласного конкурсу

мікропроектів місцевого розвитку

Подаємо текст Звернення в оригіналі

Ми, депутати Буської районної ради, глибоко стурбовані результатами проведення обласного конкурсу мікропроектів місцевого розвитку, що стосується визначення кількості потенційних переможців проектів, які були подані від Буського району. Вважаємо, що умови конкурсу виписані таким чином, що дають можливість перемоги територіям, які і так мають найбільші надходження до бюджету та на територіях яких розміщені великі підприємства, що дає можливість забезпечити найбільше співфінансування та знайти багатих спонсорів. Натомість аграрні райони, які переважно розташовані на більшій відстані від обласного центру і мають менші бюджети, не можуть конкурувати з фінансово стійкішими громадами. В результаті, багатші отримують ще більше, а села продовжують перебувати у занепаді. Хоча усі заявляють, що потрібно піднімати село, допомагати сільським населеним пунктам виходити зі стагнації. Проте, програма проведення обласного конкурсу мікропроектів місцевого розвитку у Львівській області на 2016-2020 роки, на нашу думку, виписана саме під багатих, тобто на території яких проживають найбагатші спонсори. Про це свідчить і додаток 5 до Програми – таблиця оцінювання мікропроектів, поданих для участі в обласному конкурсі мікропроектів місцевого розвитку, а саме п. 4 «Кількість додатково залучених не бюджетних коштів конкурсанта», за який пропонується максимальні 15 балів. Є приклади, коли багаті спонсори частину коштів дають від імені громади, а частину показують як спонсорські, тим самим, забезпечуючи проекту високий бал та перемогу, оскільки градація зростання балів по небюджетному внеску розписана аж до 50% від загальної суми проекту. Звідки бідне село візьме такий великий небюджетний внесок.

Наочний в цьому питанні і п. 2.7 Додатку 3 до програми, який на перший погляд звучить гарно – «Показники ефективності (співвідношення між очікуваними витратами і очікуваними результатами)», де, як приклад, наводиться різна кількість дітей у дитячих садках на одну вартість мікропроекту для одного садка та виводиться ефективність затрат на одну дитину. Звісно перевага в того, де більше дітей на одну і ту ж суму мікропроекту. А тепер задумаймось, де більше дітей чи населення загалом, у містах чи селах ? Звісно у містах. То кому віддадуть перевагу у ефективності співвідношення витрат до результатів ? Звісно містам. Тобто, знову переможуть багаті. А як у такому разі рятувати бідне село ?

Окрім цього, по деяких питаннях оцінки, не могло не існувати суб’єктивізму, виходячи з постановки самого питання, за яке ставиться оцінка. Наприклад питання з таблиці оцінювання додатку 5 до програми – «В якій мірі проект сприяє місцевому розвитку ?». За це питання ставиться 3 бали. А де конкретні вимоги визначення цієї міри, за яку потрібно поставити 1, 2, 3 чи 0 ? Питання – «Наскільки логічно узгодженими є головні ланки проекту проблема – мета – завдання заходи ?». За це питання також 3 бали. Звісно легше оцінити питання узгоджені чи не узгоджені, але як визначити наскільки узгоджені і ставити 2 чи 3 бали. Такі ж питання «Детальність та якість опису заходів проекту?» та «Конкретність і чіткість очікуваних результатів?». Кожне з них вартує 3 бали. Але оцінка 2 чи 3, в даній ситуації, без чітко встановлених критеріїв, однозначно носитиме суб’єктивний характер. Тож, в даній ситуації, виникає значне поле для маневру та не виключений лобізм.

Враховуючи вищевикладене, пропонуємо розділяти проекти подані від міст та малих сіл, а також звертати увагу на справді соціально значимі проекти, а не лише на розмір співфінансування та кількість населення. В протилежному випадку села просто вимруть.

Також депутати райради розглянули, обговорили та прийняли рішення:

– Про підтримку рішення Львівської обласної ради про проголошення 2017 року Роком В’ячеслава Чорновола.
– Про підтримку рішення Львівської обласної ради про проголошення 2017 року Роком Патріарха Йосифа Сліпого.
– Про Звернення щодо обласного конкурсу мікропроектів місцевого розвитку.
– Про внесення змін до показників районного бюджету Буського району на 2017 рік.
– Про надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам.
– Звіт про виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку Буського району за 2016 рік.
– Про затвердження Програми соціально-економічного та культурного розвитку Буського району на 2017 рік.
– Про затвердження Програми охорони навколишнього природного середовища Буського району на 2017-2020 роки.
– Про затвердження Програми Підтримки громадян – жителів Буського району, які прийняті на військову службу за контрактом до Збройних Сил України у 2017 році.
– Про затвердження Програми фінансової підтримки агропромислового комплексу у Буському районі на 2017-2019 роки.
– Про соціальну роботу з сім’ями, члени яких воювали, воюють, постраждали, загинули під час проведення АТО на сході України.
– Про погодження призначення головного лікаря Олеської районної лікарні.
– Про затвердження протоколу постійної комісії з питань комунальної власності, ЖКГ, будівництва та промисловості, роботи з засобами масової інформації.
– Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок на території Ожидівської сільської ради Буського району (5.8524 га, 9.2124 га, 24,5110 га, 16,6541 га).
– Різне.

Comments

comments

Залишити коментар

BannerFans.com BannerFans.com BannerFans.com BannerFans.com BannerFans.com BannerFans.com BannerFans.com BannerFans.com

Архів пошуку

Пошук за датою
Пошук у категорії
Пошук у Google

Сайт створено by Yarema Yevgen Інформація «Буського радіо» є інтелектуальною власністю «Редакції Буського районного радіомовлення» За повного чи часткового використання текстів та зображень чи за будь-якого іншого поширення інформації «Буського радіо» гіперпосилання на сайт «Буського радіо» – www.buskeradio.in.ua –є обов'язковим За зміст рекламної інформації відповідальність несе рекламодавець НАША ЕЛЕКТРОННА СКРИНЬКА BUSKERADIO@I.UA.

Top