Як оформити пенсію без особистого відвідування сервісного центру Пенсійного фонду

Як оформити пенсію без особистого відвідування сервісного центру Пенсійного фонду

Автоматичне призначення пенсії може подати майбутній пенсіонер через особистий електронний кабінет на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Згідно з Указом Президента України № 837/2019 від 8 листопада 2019 року Пенсійний фонд України запровадив нову сервісну послугу – автоматичне призначення пенсії
Такий сервіс доступний на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/). Тим особам, які скористаються цим сервісом, пенсія буде призначена автоматично після досягнення ними пенсійного віку. З урахуванням усіх наявних у Пенсійному фонді даних без необхідності додаткових звернень та особистого відвідування сервісного центру Пенсійного фонду.
Сервіс автоматичного призначення пенсії надає можливість подати усю необхідну для призначення пенсії інформацію заздалегідь – без будь-яких часових обмежень. Подана інформація буде завчасно опрацьована і в разі необхідності буде проведено перевірку поданих документів.
Підставою для автоматичного призначення пенсії є подання особою через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України анкети-заяви та згоди на застосування такого механізму, засвідченого персональним кваліфікованим електронним підписом (далі – КЕП).
Користувачу, який не є одержучем пенсійних виплат та який авторизувався на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою КЕП, надається можливість сформувати і подати анкету-заяву на автоматичне призначення пенсії, а саме:
1) заповнити атрибути анкети (загальні дані; дані документу, що засвідчує особу; адреси проживання та реєстрації; дані щодо виплати пенсії та отримання пенсійного посвідчення);
2) додати скан-копії документів, які є обов’язковими для подання анкети-заяви та які користувач вважає необхідним падати до Пенсійного фонду для підтвердження його права на автоматичне призначення пенсії, та для визначення в автоматизованому режимі найбільш вигідного варіанту для призначення пенсії;
3) підписати анкету-заяву КЕП та надіслати її до органу Пенсійного фонду.

За наслідками опрацювання анкети-заяви в Пенсійному фонді України користувач на вебпорталі електронних послуг отримає інформацію щодо стану її опрацювання та буде поінформований про набуття права на призначення пенсії, включаючи дату такого призначення і її величину.
Обов’язковою умовою автоматичного призначення пенсії є наявність на дату набуття відповідного права електронних відомостей про трудову діяльність у реєстрі застрахованих осіб. Механізм організації відповідного обліку визначений Порядком обліку трудової діяльності працівника, фізичної особи-підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019 року № 1084 (далі – Постанова 1084).
Відповідно до п. 6 Постанови 1084 відомості про трудову діяльність працівника подаються Пенсійному фонду України через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України страхувальником (роботодавцем), або особисто працівником у вигляді копій, передбачених законодавством документів, виготовлених шляхом сканування з обов’язковим накладенням страхувальником або працівником КЕП.

 

Наталія Кузіна

заступник начальника Буського відділу обслуговування громадян

 Головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області.

Comments

comments

Залишити коментар

Архів пошуку

Пошук за датою
Пошук у категорії
Пошук у Google

Сайт створено by Yarema Yevgen Інформація «Буського радіо» є інтелектуальною власністю «Редакції Буського районного радіомовлення» За повного чи часткового використання текстів та зображень чи за будь-якого іншого поширення інформації «Буського радіо» гіперпосилання на сайт «Буського радіо» – www.buskeradio.in.ua –є обов'язковим За зміст рекламної інформації відповідальність несе рекламодавець НАША ЕЛЕКТРОННА СКРИНЬКА BUSKERADIO@I.UA.

Top