БОРОТЬБА ВЧИТЕЛЯ БУСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ З “МАЖОРАМИ-ВИПУСКНИКАМИ” продовження
БОРОТЬБА ВЧИТЕЛЯ БУСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ З “МАЖОРАМИ-ВИПУСКНИКАМИ” продовження
У своїй попередній публікації “Вчительське свавілля, чи невдалий жарт” наша редакція подавала інформацію про певні конфлікти у освітянській сфері нашої області та району зокрема. Після цієї статті у мережі інтернет спалахнуло жваве та емоційне обговорення неприємного випадку, що трапився у НВК “Буська ЗОШ І ступення – гімназія імені Є.Петрушевича при ЛНУ імені І.Франка”. Як виявилося, ця справа справді не така вже й однозначна, як видавалося на перший погляд. Для роз’яснень та висвітлення справи більш детальніше журналісти редакції Буського радіо сконтактували, безпосередньо, із вчителькою навколо якої так бурхливо розгорнулись обговорення п.Світланою Друзь. Було заплановано ексклюзивне інтерв’ю одразу після вихідних, але події навколо цієї справи розвиваються у геометричній прогресії! Вчора, 19 вересня до нас потрапив відкритий лист п.Світлани Друзь, подаємо у повній редакції автора.
Відкритий лист голові Буської РДА Петру Морозу
Вважаю, що насправді незадоволення учнів, батьків та деяких педагогів пов ’ язане з тим, що:
- Навчаю і оцінюю учнів незалежно від того, чиї вони діти; до дітей вчителів, лікарів, бізнесменів, « VIP -персон», представників влади тощо ставлюся у своїй педагогічній діяльності так само, як і до всіх інших.
- На зовнішній тиск щодо «покращення» оцінок окремим учням не реагую.
- На прохання займатися додатково (за відповідну плату) з окремими учнями з метою «підготовки» їх до контрольних робіт відмовляю.
- Списування не допускаю.
- Переписувати контрольні чи інші перевірні роботи («на кращу оцінку») не дозволяю.
- Намагаюсь об ’ єктивно оцінювати знання учнів.
- Хабарів не беру (в жодному вигляді).
Прочитавши це, Ви сказали, що у вас така ж позиція. Я повірила.
Отж е, за результатами зустрічі Ви знали наступне:
- скарга батьків на мої дії як вчителя надійшла директору 28 травня (це був ОСТАННІЙ навчальний день 2014-2015 н.р.), звертаю увагу на це, бо перевірити, в чому мене звинувачували (моральне і психологічне знущання), на канікулах було технічно неможливо;
- 08 червня я взяла участь у розмові з батьками-підписантами скарги з їх ініціативи, під час цієї зустрічі батьки принижували мене як вчителя, намагалися виставити мене психічно хворою людиною; така поведінка батьків призвела до того, що я написала заяву на ЗВІЛЬНЕННЯ з посади вчителя; додам, що ці люди не приховували своєї радості у зв’язку з цим;
- після поширення даної інформації серед учнів, працівників закладу, мешканців Буська, мене підтримали багато людей, закликаючи відстоювати свою позицію. Я прийняла рішення залишитися на посаді;
- директор школи у належний термін дала відповідь батькам-підписантам скарги про відсутність на той момент підстав для усунення мене від викладання у 11 класі;
- відразу після цього в мережі Фейсбук стартувала брутальна кампанія по дискредитації мене як вчителя: була створена фейкова сторінка “Світлана Друзь-Справедлива”, з якої велися діалоги нібито від мого імені, з метою сформувати враження про мене як людину з психічними відхиленнями; активну участь у тролінгу брала, зокрема, сторінка “Ірина Карпчук”;
- у зв’язку з вищесказаним, я подала заяву у прокуратуру Буського району з проханням встановити автора (авторів) фейкової сторінки та притягнути їх до відповідальності; тоді ж і там же я консультувалася щодо правомірності встановлення відеореєстратора (не прихованого!) з метою аналізу своєї роботи як вчителя та захисту від навмисного перекручування інформації з уроку деякими учнями;
- після зникнення фейкової сторінки Ірина Карпчук перенесла обговорення на свою сторінку у Фейсбук; там періодично упродовж липня-серпня з’являлися пости і коментарі, що виставляли мене у негативному світлі;
- після початку нового навчального року група батьків і учнів робила все (у тому числі “вишукані” провокації) для того, аби унеможливити вивчення проблеми, якщо така є, зокрема, серед причин “страйку” учнями були названі присутність директора та психолога на уроках (!), тобто тих людей, які мали б не допустити “знущання” над учнями (про ці деталі Ви мали бути повідомлені уже після нашої зустрічі).
- 15 випускників гімназії (до речі, попросіть СВОГО редактора Миколу Іванціва вивчити правильну назву нашого навчального закладу), перебуваючи у Вашому кабінеті, банально прогулювали уроки, зокрема урок історії. Адміністрація закладу не була повідомлена про те, де перебувають учні. Тобто – це прогул! Хіба не можна було зустрітися з Вами у вільний від навчання час?
- Ці “молоді громадяни” обдурили своїх однокласників (тих, які не піддалися зомбуванню, і нормально відвідували мої уроки від початку року), сказавши, що йдуть на медогляд. Для чого було обдурювати, якщо вони йшли до Вас на “урок по захисту власної гідності” , це ж так пафосно і шляхетно звучить?
- У присутності “молодих громадян” , батьків, районних ВЛАДОМОЖЦІВ ( ну і вміє ж пан Іванців підбирати слова!) один з батьків – координаторів цього дійства публічно визнав, що це він порозкладав на підвіконнях школи, а також приклеїв на двері мого кабінету листівки “Обережно! Друзь!” з метою поспостерігати за моєю реакцією і в надії на те, що я подам до суду. На той час моя заява щодо встановлення особи, котра вчинила це, була зареєстрована в міліції. Як Ви думаєте, Петре Степановичу, який вплив на формування молодого громадянина міг мати цей пікантний елемент “уроку гідності”?
- І, найголовніше, Ви підтримали “позицію учнів, які бажають єдиного – вчитися в нормальній обстановці” . Не смію питати, а що Ви мали на увазі під нормальною обстановкою? Можливо, відсутність елементарного контролю з боку вчителя за процесом навчання і результатами навченості, а з вчителем батьки “домовляться”? Чи можливість пропускати уроки і в цей же час відвідувати приватні заняття у репетиторів, а з вчителем батьки теж “домовляться”? Напрошується відповідь – це обстановка ВСЕДОЗВОЛЕНОСТІ для учнів, у якій вчитель є чітко керованим ззовні.
Comments